تراکتور امشب در قطر بازی‌هایش را در لیگ قهرمانان آغاز می‌کند و سپس ۲ بازی داخلی در خرم‌آباد و اصفهان دارد.

تراکتور - پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین بعد از استارت پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا و حضور سپاهان در لیگ قهرمانان که از دیشب طی تقابل با الوحدات اردن آغاز شد، چهارمین نماینده آسیایی ایران یعنی تراکتور نیز از امشب کارش را در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند. کاروان تراکتور به قطر سفر کرده تا امشب به مصاف تیم الوکره برود. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود تا سرخپوشان تبریزی هم کارشان را در این مسابقات آغاز کنند.

سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا رقابتی است که از امسال پایه‌گذاری شده و تیم‌هایی که راهی به لیگ نخبگان نداشته‌اند باید در این مسابقات و در ۸ گروه ۴ تیمی بازی‌های خودشان را برگزار کنند. تراکتور در گروه اول این مسابقات با تیم‌های موهون‌باگان هند، روشن تاجیکستان و الوکره قطر همگروه شده و به نظر می‌رسد کار سختی برای صعود از این گروه نداشته باشد. تراکتور امسال پرمهره‌تر و پرستاره‌تر از فصل قبل شده و بازیکنانی در اختیار دارد که اگر فصل گذشته در اختیار این تیم بودند ممکن بود امروز به جای لیگ قهرمانان در لیگ نخبگان آسیا حضور داشته باشند.

این تیم پرمهره که توسط سرمربی سابق تیم ملی یعنی دراگان اسکوچیچ هدایت می‌شود بعد از نتایج خوب در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر در گام چهارم یک شکست خانگی را مقابل ذوب‌آهن متحمل شده و با چنین شرایطی راهی قطر شده است. اما یک نتیجه خوب در مقابل الوکره می‌تواند هم شروع خوبی را در لیگ قهرمانان رقم بزند و هم روحیه این تیم را برای بازگشت به کورس قهرمانی در لیگ برتر دوباره به جمع بازیکنان برگرداند. تراکتور بعد از این مسابقه و در بازگشت به لیگ برتر ۲ بازی سخت در پیش دارد؛ به ترتیب با خیبر در خرم‌آباد و با سپاهان در اصفهان. یعنی ۳ بازی خارج از خانه متوالی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر!

کد خبر 882424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • هوادار IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    3 12
    تراکتور چند اتوبوس همراه از تبریز به شهرهای دیگه ، تو هیچ شهری هوادار ندارد